Politica de Confidențialitate

 

COLECTAREA ȘI FOLOSIREA DATELOR TALE PE ACEST WEBSITE

 

Ultima actualizare: Martie 2021

 

SCURTĂ INTRODUCERE

 

Îţi garantăm că:

  • Procesăm datele tale exclusiv pentru livrarea, îmbunătăţirea şi garantarea serviciilor pe care le oferim.
  • Datele tale sunt stocate în siguranţă într-un mediu securizat.
  • Datele personale sunt strict confidenţiale şi nu vor fi transmise unor terţi.

Utilizăm datele pe care le colectăm pentru:

 

Furnizarea și administrarea serviciilor, inclusiv pentru a afișa conținut personalizat și pentru a facilita comunicarea cu alți utilizatori;

 

Facilitarea funcționării tehnice a serviciilor, inclusiv rezolvarea și soluționarea problemelor, asigurarea serviciilor și prevenirea fraudei și abuzurilor;

 

Procesarea înscrierilor și a comenzilor pentru activități educative și recreative (numite în continuare evenimente), servicii etc. dar şi comunicarea cu tine pentru a vă răspunde la întrebări şi solicitări.

 

Procesarea înscrierilor pentru colaborare.

 

Trimiterea mesajelor și informațiilor administrative, notificări despre modificările aduse serviciilor noastre și actualizări ale acordurilor noastre;

 

Trimiterea informațiilor și a mesajelor cu privire la evenimente, beneficii, activități noi, funcții noi, promoții, mesaje informative și alte informații disponibile (mesaje de la care te poți dezabona în orice moment);

 

Solicitarea de feedback şi înţelegerea nevoilor tale cu ajutorul furnizorilor de servicii de analiză;

 

Identificarea utilizatorilor unici;

 

Îmbunătățirea serviciilor noastre și dezvoltarea de noi activități, produse, servicii și funcții;

 

Analiza tendințelor și a traficului pe site-uri sau promovarea serviciilor noastre pe site-uri și aplicații;

 

Prin continuarea utilizării și accesării (navigării) website-ului nostru, iți dai acordul referitor la această Politică de Confidențialitate.

 

CINE SUNTEM?

 

Suntem DRAGAN PERFORMANCE SRL o societate cu sediul social în AIUD, Str. Gheorghe Doja, nr. 89, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J1/728/2019 și cod unic de înregistrare 40822175.

 

Avem ca domeniu principal de activitate: Alte forme de învăţământ n.c.a. (COD CAEN 8559), iar administratorul este Corina Drăgan.

 

PROTECŢIA DATELOR TALE

 

Scopul website-ului nostru este unul informativ și educațional, iar regulile de protecție a datelor cu caracter personal respectă prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.

 

Prin urmare, ne angajăm:

  • să folosim aceste date pentru unicul scop de a oferi o experiență personalizată atât pe website-ul nostru, cât și pe platformele online pe care ne promovăm produsele și serviciile (Facebook, Google, etc.)
  • să protejăm confidențialitatea datelor tale, aceasta reprezentând o prioritate deosebită pentru noi.

 

CUM UTILIZĂM DATELE TALE

 

Folosim datele tale, doar dacă avem acordul tău, în mai multe feluri, în funcție de natura lor. 

 

În lista de mai jos am detaliat toate tipurile de date pe care le colectăm și cum le folosim ulterior.

 

Datele personale înseamnă orice informație referitoare la tine care ne permite să te identificăm, cum ar fi numele tău, datele de contact, numărul de referință al rezervării, detaliile de plată și informațiile despre accesul tău pe site-ul nostru.

 

Putem colecta date personale de la tine atunci când achiziționezi participarea la unul sau mai multe dintre evenimentele noastre, când utilizezi site-ul web și alte site-uri accesibile prin intermediul site-ului web, când participi la un sondaj sau concurs sau când ne contactezi.

 

Mai exact, putem colecta următoarele categorii de informații:

 

Adresa de email – În cazul în care ne-ai furnizat adresa ta de email, o vom folosi pentru a-ți trimite email-uri de informare cu privire la evenimentele noastre, pentru a-ți verifica identitatea și a-ți oferi acces la evenimentele achiziționate;

 

Prenumele și Numele – În cazul în care ne-ai furnizat Prenumele și Numele tău, folosim aceste date pentru a personaliza email-urile pe care le primești de la noi. Platforma pe care o folosim pentru email marketing (Sendinblue), ne permite personalizarea pe baza datelor furnizate de abonați; De asemenea, unde e cazul, folosim aceste date pentru a încheia contractul care stabilește participarea ta la unul sau mai multe dintre evenimentele noastre; Prenumele și Numele pot fi vizibile celorlalți participanți la evenimentele noastre. De asemenea, pot fi vizibile în materialele publicitare.

 

Numărul de telefon – În cazul în care ne-ai furnizat Numărul de Telefon, folosim aceste date pentru a te putea contacta rapid în cazul în care participi la evenimentele noastre, în scopul informării cu privire la locurile de desfășurare a acestor evenimente sau la modificările de ultim moment apărute în programul evenimentelor;

 

Istoricul participărilor, inclusiv informații referitoare la  evenimentele achiziţionate sau gratuite la care ai participat sau vei participa;

 

Informații despre achizițiile tale de pe site-ul nostru;

 

Informații despre utilizarea de către tine a site-ului nostru;

 

Comunicăriile pe care le faci cu noi sau pe care le direcționezi către noi prin scrisori, e-mailuri, servicii de chat, apeluri și rețele de socializare.

 

Numele companiei – În cazul în care ne-ai furnizat numele companiei pentru care lucrezi sau pe care o administrezi, folosim aceste date pentru a încheia contractul care stabilește participarea ta la unul dintre evenimentele noastre;

 

Datele de facturare – În cazul în care ne-ai furnizat datele de facturare (CNP, CUI, Numărul de Înregistrare la Registrul Comerțului, Adresa Sediului Firmei, Contul Bancar, Numele Băncii, Numele Reprezentantului Legal, Funcția Reprezentantului Legal), folosim aceste date pentru a încheia contractul care stabilește participarea la unul sau mai multe dintre evenimentele noastre;

 

Datele despre Browser/IP/Dispozitiv – În cazul în care ai fost de acord să colectăm detaliile despre Browser, IP, Dispozitiv, folosim aceste date pentru a determina cum folosești website-ul nostru, scopul fiind să facem schimbările necesare pentru ca tu să găsești mai ușor informațiile pe care le cauți;

 

Am luat toate măsurile tehnice pentru ca tu să nu fii obligat să ne furnizezi niciun fel de date (totul e opțional), dar e bine de știut că fără ele e posibil ca anumite părți din site să nu funcționeze corect, să nu putem colabora, sau să nu te putem anunța cu privire la evenimentele din portofoliul nostru de care ai putea fi interesat.

 

PENTRU CE FOLOSIM DATELE TALE PERSONALE, DE CE ȘI PENTRU CÂT TIMP

 

Datele tale pot fi utilizate în următoarele scopuri:

 

Pentru participarea ta la evenimentele pe care le soliciți: folosim informațiile pe care ni le furnizezi pentru a efectua serviciile pe care le-ai solicitat în legătură cu participarea ta la evenimentele noastre.

 

Pentru a te contacta în cazul unei schimbări asupra evenimentului/evenimentelor la care dorești să participi: îți trimitem informații în legătură cu evenimentele la care ai solicitat să participi și orice modificări ale acestora. Informațiile nu au scop comercial și nu te poți dezabona de la ele;

 

Folosim informațiile tale de plată în scopuri de contabilitate, facturare și audit și pentru detectarea și/sau prevenirea oricăror activități frauduloase;

În scopuri administrative sau juridice: folosim datele tale pentru analiză statistică și de marketing, testarea sistemelor, studii privind satisfacția clienților, întreținere și dezvoltare, sau pentru a rezolva o dispută sau o revendicare. Reține că este posibil să realizăm profilarea datelor, pe baza datelor pe care le colectăm de la tine, în scopuri de analiză statistică și de marketing. Orice activitate de profilare va fi efectuată numai cu consimțământul tău prealabil și depunând toate eforturile pentru a te asigura că toate datele pe care se bazează sunt corecte. Prin furnizarea oricăror date personale ești de acord în mod explicit că putem să le folosim pentru a realiza activități de profilare în conformitate cu această Politică de confidențialitate;

 

Securitate, sănătate, administrație, prevenirea/detectarea infracțiunilor: este posibil să transmitem informațiile tale autorităților guvernamentale sau organelor de aplicare a legii pentru a respecta cerințele legale;

 

Pentru comunicări ale Serviciului de asistență clienți: folosim datele tale pentru a gestiona relația noastră cu tine ca și client și pentru a ne îmbunătăți serviciile și experiența ta cu noi;

 

Pentru a furniza servicii personalizate: folosim datele tale pentru a furniza informații care credem că te interesează înainte, în timpul și după participarea ta la evenimente și pentru a personaliza evenimentele pe care ți le oferim;

 

Marketing: din când în când, e posibil să te contactăm cu informații despre evenimente promoționale și produse auxiliare prin intermediul comunicărilor online. Cu toate acestea, vei avea opțiunea de a te abona sau dezabona de la astfel de comunicări, indicând acest lucru în etapa de rezervare. De asemenea, la orice comunicare online din partea noastră sau a partenerilor noștri de încredere, vei avea ocazia să ne indici că nu mai dorești să primești materialele noastre de marketing direct.

 

Vom procesa datele tale personale numai în cazul în care avem o bază legală pentru a face acest lucru. Baza legală va depinde de motivele pentru care am colectat și pentru care trebuie să folosim datele tale personale.

 

În cele mai multe cazuri, va trebui să procesăm datele tale personale pentru a le putea introduce în contractul nostru cu tine.

 

De asemenea, putem prelucra datele tale personale într-unul sau mai multe dintre următoarele cazuri:

 

Pentru a respecta o obligație legală (de exemplu, cerințele contabile);

 

Ne-ai dat consimțământul pentru utilizarea datele tale personale (de exemplu, pentru utilizarea în scopuri comerciale);

 

Doar copiii cu vârsta de cel puțin 16 ani pot să-și dea consimțământul. Pentru copiii sub această vârstă, este necesar consimțământul părinților sau al tutorilor legali ai copiilor.

 

Nu vom păstra datele tale personale mai mult decât este necesar pentru a îndeplini scopul pentru care sunt prelucrate. Pentru a determina perioada de păstrare adecvată, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor personale, scopurile pentru care le prelucrăm și dacă putem atinge aceste scopuri prin alte mijloace.

 

De asemenea, trebuie să luăm în considerare perioadele pentru care ar putea fi necesar să păstrăm date cu caracter personal pentru a ne îndeplini obligațiile legale sau pentru a ne ocupa de reclamații, întrebări și pentru a ne proteja drepturile legale în cazul unei revendicări.

 

Atunci când nu mai avem nevoie de datele tale personale, le vom șterge sau distruge în siguranță. De asemenea, vom lua în considerare dacă și cum putem minimiza în timp cantitatea de date personale pe care le folosim și dacă putem asigura anonimitatea datelor tale personale, astfel încât acestea să nu mai fie asociate cu tine sau să te identifice, caz în care putem folosi acele informații fără a te notifica ulterior.

 

PERIOADA STOCĂRII DATELOR

 

Putem păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate anterior. Păstrăm datele tale numai pentru perioada necesară atingerii scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile tale sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.

 

Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele tale, folosim următoarele criterii:

 

Atunci când achiziționezi participarea la un eveniment, păstrăm datele tale personale pe durata relației noastre contractuale;

 

În cazul în care participi la o ofertă promoțională, păstrăm datele tale personale pe durata ofertei promoționale;

 

În cazul în care ne contactezi pentru o întrebare, păstrăm datele tale personale pe durata necesară procesării întrebărilor tale, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima corespondență trimisă;

 

În cazul în care ți-ai oferit consimțământul pentru marketing, păstrăm datele tale personale până când te dezabonezi sau soliciți să le ștergem sau după o perioadă de inactivitate (fără o interacțiune activă cu mărcile noastre), definite în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele stocate în bazele noastre de date pentru scopul comunicărilor de marketing direct sunt șterse din evidențele acestor baze de date la 5 ani de la ultima interacțiune cu tine;

 

În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de coș de cumpărături sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online, pentru a ne personaliza serviciile pentru tine și pentru a permite distribuirea conținutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afișării site-ului), vor fi păstrate pentru o perioadă de maxim 5 ani de la colectarea acestora, în baza consimțământului tău.

 

PARTAJAREA DATELOR PERSONALE

 

Nu am vândut, nu vindem și nu vom vinde niciodată datele tale către terțe părți. Oferim servicii care se bazează pe încrederea clienților și a potențialilor clienți, iar siguranța datelor personale este esențială în acest proces.

 

Singurele entităţi care au acces la datele utilizatorilor acestui website sunt agențiile sau furnizorii cu care colaborăm în baza unor contracte ce conțin clauze de confidențialitate aliniate la Regulamentul General privind Protecția Datelor Personale (GDPR), fără de care nu ne-am putea desfășura activitatea și, în cazuri excepționale și doar pe baza unor cereri oficiale, instituțiile publice care aplică legea în România.

 

Colaboratorii noștrii sunt: Sendinblue pentru campanii de email marketing; Google AdWords și Facebook pentru campaniile de e-marketing pe rețelele sociale; Google Analytics pentru analiza traficului de pe site; Google Drive pentru înscrierea persoanelor la evenimentele noastre; colaboratorii pentru evenimentele Learn afișați pe site la secțiunea Colaboratori.  

 

Singurele date despre utilizatorii acestui website, la care terțe părți au acces, sunt agregate și anonimizate – pe baza cărora utilizatorii nu pot fi identificați.

 

MESAJELE NOASTRE DE MARKETING

 

În cazul în care avem acordul tău, îți vom trimite, prin email, mesaje de marketing cu scopul de a te informa despre evenimentele ce urmează să le lansăm, despre articolele noi publicate pe acest site și despre articole utile publicate pe alte site-uri de pe internet.

 

Dezabonare de la newsletter – Te poți dezabona de la newsletter în orice moment, folosind una dintre metodele de mai jos:

 

  • Prin click pe link-ul de dezabonare din orice newsletter primit deja de la noi;
  • Prin trimiterea unui email către noi (la adresa de mail contact@plussail.ro), în care să soliciți dezabonarea.

În oricare dintre situațiile de mai sus, ne vom asigura că nu vei mai primi mesajele noastre de marketing prin email. Orice solicitare în acest sens va fi rezolvată în maxim 48 h de la primire.

 

CONȚINUT INTEGRAT ÎN SITE DE PE ALTE SITE-URI

 

Acest site poate include link-uri către site-uri, plug-in-uri și aplicații terță parte. Dacă faci click pe acele linkuri sau dacă activezi aceste conexiuni, este posibil ca părțile terțe să permită colectarea sau partajarea datelor despre tine. Nu controlăm aceste site-uri terțe și nu suntem responsabili pentru declarațiile lor de confidențialitate. Când părăsești site-ul nostru, te încurajăm să citești avizul de confidențialitate al fiecărui site pe care îl vizitezi.

 

ABONARE LA NEWSLETTER ȘI UNDE SUNT TRIMISE DATELE

 

Abonarea la newsletter se realizează prin intermediul formularelor de abonare existente în cadrul paginilor: Acasă, Despre noi.

Transferul de date colectate de la tine se realizează către Sendinblue, serviciul ce ne ajută să colectăm datele declarate în formularele de abonare la newsletter. Serverele se află în Uniunea Europeană. Sendinblue folosește servere proprii, Google Cloud sau AWS. Politica lor de protecție a datelor cu caracter personal se află aici: https://www.sendinblue.com/legal/privacypolicy/.

 

ÎNSCRIEREA ÎN FORMULARE ȘI UNDE SUNT TRIMISE DATELE

 

Dragan Performance SRL va folosi informațiile pe care le furnizezi în secțiunea corespunzătoare de contact, existentă pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea ta.

 

Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului, înțelegi și ești de acord că datele tale vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile prezentului document.

 

Te rugăm să ai în vedere faptul că pentru a putea procesa solicitările tale transmise în secțiunea de înscrieri, este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a transmite datele tale, partenerilor cu care colaborăm și/sau altor terți furnizori de servicii ai noştri.

 

Cu toate acestea, am adoptat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum și prelucrarea în conformitate cu cerințele GDPR a datelor tale, de către entitățile menționate anterior.

 

Ne obligăm să nu prelucram datele cu caracter personal furnizate în alt scop decât acela pentru care au fost transmise, cu excepția situațiilor în care există consimțământul tău expres pentru a le utiliza și în alte scopuri.

 

Transferul de date colectate se realizează către Google Drive, serviciul ce ne ajută să colectăm datele declarate în formulare într-un mod securizat. Serverele se află în SUA. Politica lor de protecție a datelor cu caracter personal se află aici: https://policies.google.com/privacy?hl=ro.

 

ADRESAREA UTILIZATORILOR PRIN RECLAMĂ ONLINE

 

Desfășurăm campanii de publicitate online pentru a te informa despre evenimentele pe care le oferim și/sau despre articolele publicate pe acest site.

 

În acest context folosim rețelele de publicitate Google AdWords și Facebook prin mai multe tehnici de adresare a utilizatorilor în cadrul campaniilor – pe baza datelor demografice (sex, vârstă, repartizare geografică, proximitate) sau a intereselor – aceste informații fiind puse la dispoziția noastră de către rețelele amintite mai sus.

 

De multe ori, reclamele noastre, pe care le vezi pe alte site-uri, sunt afișate pe baza informaţiilor pe care noi le avem despre tine (spre exemplu, când vizitezi sau te înscrii pe pagina unui anumit eveniment de pe site-ul nostru, poți fi adresat apoi, pe Facebook cu reclamă la evenimentul respectiv sau la alte produse/servicii auxiliare).

 

DREPTURILE TALE ÎN CONTEXTUL GDPR

 

Iată care sunt drepturile tale în contextul colectării și prelucrării datelor:

  • Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate și folosite datele tale personale declarate;
  • Dreptul de a accesa datele pe care le avem despre tine;
  • Dreptul de a cere rectificarea datelor pe care le avem despre tine;
  • Dreptul de a solicita ștergerea datelor pe care le avem despre tine;
  • Dreptul de a solicita oprirea trimiterii de mesaje de marketing către tine;
  • Dreptul de a solicita trimiterea datelor tale personale către tine sau către un alt operator;
  • Dreptul de a depune o plângere, cu referire la folosirea datelor tale, către organele abilitate.

Drepturile de mai sus nu sunt absolute și există excepții. Pentru orice întrebări în acest context, te rugăm să ne trimiți un email pe adresa contact@plussail.ro.

 

CE DATE NU STOCĂM NICIODATĂ

 

Datele cardului de plată al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparătorului nu vor fi accesibile și nici nu vor fi stocate de către noi, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

 

MODALITATEA DE REALIZARE A PLĂȚILOR

 

Plățile se realizează prin transfer bancar.

După completarea formularului de înscriere de pe site, vei primi pe e-mail oferta personalizată și detaliile pentru plată.

Nu reținem informații despre cardul folosit de tine pentru a face plăți.

 

FOLOSIREA COOKIE-URILOR

 

Pe acest site folosim cookie-uri. Pentru mai multe informații despre cookie-uri, te rugăm să accesezi pagina dedicată politicii de cookies, unde le vei găsi grupate pe categorii.

Poți seta browser-ul tău să refuze toate cookie-urile de browser sau să te avertizeze atunci când site-urile setează sau accesează cookie-urile. Dacă dezactivezi sau refuzi cookie-urile, te rog să reții că anumite părți ale acestui site pot deveni inaccesibile sau nu vor funcționa corect.

 

SOLICITARE DATE PERSONALE

 

Scopul nostru, în ce privește acest website, e unul educațional, iar noile reguli europene de protecție a datelor cu caracter personal (GDPR) fac parte din acest context. Prin urmare, îți putem pune la dispoziție toate datele personale pe care le avem despre tine, cât și opțiunea de a solicita ștergerea acestor date.

 

Pentru a te dezabona rapid de la newsletter trebuie să accesezi dezabonarea ce se află în emailurile primite. De asemenea, dezabonarea o poţi cere prin email la adresa contact@plussail.ro. Tot la această adresă ne poţi solicita orice altă informaţie cu referire la datele personale pe care le deţinem despre tine. Putem oricând şterge toate informaţiile despre tine, trebuie doar să ceri asta pe adresa de email sus menţionată.

 

CONTACT

 

Dacă ai întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele tale cu caracter personal, sau dorești să îți exerciți oricare dintre drepturile tale, te rugăm să ne contactezi la adresa de email contact@plussail.ro.

2021 © PLUS SAIL 
All rights reserved.

RO